الجمعة، 26 يونيو 2009

انا وانت...

بكتب اسمك يا حبيبي
عالحور العتيق
بتكتب اسمي يا حبيبي
ع رمل الطريق
وبكرة بتشتي الدني
عـ القصص المجرحة
بيبقى اسمك يا حبيبي
واسمي بينمحى
بحكي عنك يا حبيبي
لأهالي الحي
بتحكي عني يا حبيبي
لنبعة المي
ولما يبدور السهر
تحت قناديل المسا
بيحكوا عنك يا حبيبي
وانا بنتسى
وهديتني وردة
فرجيتا لصحابي
خبيتا بكتابي
زرعتا عالمخدة
هديتك مزهرية
لا كنت تداريها
ولا تعتني فيها
ت ضاعت الهدية
وبتقلي بتحبني
ما بتعرف إديش
ما زالك بتحبني
ليش دخلك ليش

هناك 38 تعليقًا:

وردشان smilyrose يقول...

السلام عليكم

اخبارك ايه

يارب تكونى بخير

وردشان smilyrose يقول...

بجد الله عليكى

وعلى من تغنت بتلك الكلمات

وقد ايه الاغنية بتحمل معانى

لا يدركه غير من يحمل قلب

محب للحب للصفاء للصدق

للحب

احب اغانيها واعيش معها لحظات شوقى

دمتى حبيبتى

واتمنى الا تكونى حزينة

اختك

وردشان

روح الحب الصادق

Kiara يقول...

الله ياقمر

بجد انتقاء رائع

maioya يقول...

مااروع ماختارتي
رغم انها مفيش ليها حاجه مش روعه
عالم تاني فيروز دي :)
دمتي بخير

حاسوباتيه يقول...

ياه فيروز باموت في الاغنيه دي رائعه بجد احسنتي الاختيار

صوت من مصر يقول...

لو اللون الاحمر مميز يبقى حزينه كالعاده

Unknown يقول...

بحب الأغنيه دي
أغاني فيروز أصلا كلها حلوه

yoyo يقول...

مسائك سكر

يالله على الروعة من بعد الغياب راجعة لينا بكلمات أغنية من روائع فيروز
الاغنية دى فيها معانى كتير اوى
بتعبر عن اد ايه هى بتحب حبيبها وكل شىء حواليها بيروح ليه
كل حاجة بتفكرها بيه
هو مع الاسف مش عارف يقدر الحب

تسلمى ويسلم احساسك الرقيق
دمتى اختى بسعادة بعيدا عن الاحزان
تحياتى
يويو

حزينه يقول...

سمايل روز
********
اول تعليق
من احلى وردة
انا كويسه يا قمر

حزينه

احلام جوليا يقول...

خليتيني اسمعها في خيالي يا جمالها من اغنية يا سلام ما شاء الله تستاهل والله الاغنية وهي من احب الاغاني على قلبي مشكورة لتذكيرنا بها

حزينه يقول...

سمايل روز
*******
فعلا ما احلاها اغانى فيروز
من احلى النغمات
وانا كمان اتمنى
نورتينى اوى

حزينه

حزينه يقول...

كيارا
*****
وجودك الاحلى يا كيارا
شكرا

حزينه اوى

فراشة يقول...

هكذا هى المرأة
وهكذا هو الرجل

حزينه يقول...

مايويا
*****
نورتى صفحتى
فعلا فيروز واغانيها روعه

حزينه اوى

حزينه يقول...

حاسوباتيه
********
انا مبسوطه ان اختيارى عجبك
نورتينى

حزينه اوى

حزينه يقول...

صوت من مصر
**********
يبقى حزينه كالعادة
لان الاحمر مميز
وبردة نورتنى كالعادة

حزينه اوى

حزينه يقول...

اسراء
****
لزيك فينك من زمان
وحشتينى

حزينه اوى

حزينه يقول...

اهلا يويو
********
نورتينى بجد
فعلا هى بتحب وهو
بيتفرج

حزينه اوى

حزينه يقول...

احلام جوليا
*********
وانتى مشكورة كتير لمرورك

حزينه اوى

admelmasry يقول...

سؤال بس ... الصورة لمين ؟؟؟

حزينه يقول...

فراشه
*****
هو دة اللى انا كنت عايزة اقوله
بجد الرجل ساعات بيقسى اوى

حزينه

حزينه يقول...

ادم
***
الصورة لبنوته عاديه

حزينه

غير معرف يقول...

هو ايه الموضوع بالضبط ؟
و الناس دي بتعلق علي ايه؟

حزينه يقول...

غير معرف
******
بتعلق على اغنيه فيروز

حزينه

"النجم القادم" يقول...

===========================
جديد مدونة اوعى تخاف
رسالة من م . أسامة محمد سليمان
أحد المعتقلين على ذمة القضية المعروفة بقضية فارس بركات
الذى القي به ناجى الجمال ضابط أمن الدولة بدمنهور من الدور الرابع

فقط وحصريا على مدونة اوعى تخاف

elsha3er يقول...

السلام عليكم


كلماتك جميلة حقا

تسلم ايدك


تحياتى


احمد الشاعر

فراشة يقول...

حزينه

فينك
هى المرأه القوية مجلهاش وقت عشان ترجع
ترجع تملىء الدنيا بحبها وتثبت للرجل ان بحبها تقدر تكون اقوى منه

اتمنى تعودى بكل ماهو جميل كعادتك

عماد خلاف يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اغنية جميلة وارئعة
ارجو التواصل
انا لدى مدونتين واحدة للقصة القصيرة والتانية للمقالات
بحلم ببكرة
http://emadkhalaff.blogspot.com/

yomna يقول...

الاغنيه دي كنت بقعد اغنيها انا ونيهاد صاحبتي.. جميله اوي :)

حزينه يقول...

النجم القادم
************
اكيد راح اتابعها

حزينه

شبه إنسانه .....( سهوره ) يقول...

رائعه

ورائع اختيارك

تقبلى تحياتى

سهوره

حزينه يقول...

الشاعر
******
اهلا بيك
نورتنى

حزينه

حزينه يقول...

فراشه
*****
ازيك يا قمر
انا بخير
شكرا على سؤالك
حرجع بالجديد
ان شاء الله

حزينه

حزينه يقول...

عماد
****
نورتنى
واكيد حنتواصل

حزينه

حزينه يقول...

يمنى
***
فعلا اغميه جميله وذكريات اجمل

حزينه

حزينه يقول...

بقايا انسانه
************
وجودك الاروع

حزينه

سابرينا يقول...

كل ما أسمع الأغنية ديه
أسال نفسي ليه اسمه هو بيبقي وأسمها بيمنحي .....بجد مش عارفة!

حـــلـــم كـــان يقول...

وبتقلي بتحبني
ما بتعرف إديش
ما زالك بتحبني
ليش دخلك ليش

جبتى اغنييه جامده

تحيايتى