الأربعاء، 30 أبريل 2008

تاج....... عنى انا


السلام عليكم
وصلنى التاج دة من الاستاذ علاء سالم
صاب مدونه علاء سالم
اسمحوا لى ان اجاوب.....
كنت طالب شاطر فى المدرسه؟؟

كنت طالبه متوسطه

ايه كانت احب مادة ليك فى المدرسه والكليه؟

العربى لانى اصلا ادبى وبحب المواد النظرى

اكرة مادة ليك فى المدرسه والكليه؟

الرياضه مش كنت بحبها ومازلت مش بحبها

كنت عايز تطلع ايه وانت صغير؟

كنت عايزة اطلع حاجات كتير دكتورة وصحفيه وممرضه من الاخر...مش كان ليا هدف محدد

اغرب حاجه اتمنيتها هى انى ابقى؟

رسوله او نبيه(بس كنت صغيرة اوى ومش فاهمه)

اسم مدونتك؟

كان عندى واحدة اسمها نيد لوف وبعدين عملت مدونتى دى واسمها حزينه

ولماذا اخترته؟

يعنى علشان اكتر احوالى ببقى كدة

هل فكرت فى اغلاق مدونتك؟ السبب؟

لا مش فكرت فى اغلاقها خالص علشان هنا بعرف اقول اللى فى قلبى من غير خوف(مع انى ساعات ببقى خايفه بردة)

صورتك فى المدونه ترمز لايه؟

بنوته على هيئه ملاك

احلى جمله قيلت فى وصف مدونتك؟

مش فى ولا جمله قيلت فى مدونتى اصلا

التعليقات بالنسبه لك..اهميتها؟

هى حياة وروح بالنسبه للمدونه

ما احلى بوست كتبته ضع اللينك واذكر لماذا؟

انا اصلا مش بكتب لينكات حلوة يعنى مش بعرف احدد اذا كان اللينك حلو ولا لا ولو حسيت ان فى لينك حلو اكيد حكتب اللينك بتاعه هنا

احلى مدونه قرأتها؟

مدونات كتير حلوة قراتها وبالاخص المدونات اللى بتنقد الوضع الحالى فى كل حاجه

حد قل ادبه فى التعليق؟ وعملت ايه؟

لا مش فى حد قل ادبه قبل كدة ربنا مش يجيب زعل

ايه اللى يحصل لايميلك لما تموت؟

حيموت !!

اديت الباسوورد بتاعك قبل كدة لحد؟

لا

اسمك؟

حزينه

الدلع المشهور به وسط اصحابك؟

مش فى حد بيدلعنى

مجال دراستك؟

كليه نظريه بحته

شخصيتك نوعها ايه؟

مش عارفه

مودك ايه؟

مش عارفه هو يعنى ايه مود اصلا

بتعمل ايه فى وقت فراغك؟

على الكمبيوتر او بقرا او بتفرج على التليفزيون او نايمه او بفكر او بعيط

الاكله المفضله؟

صينيه فراخ ببطاطس

السفر بالنسبه لك؟

هروب

اكتر ست حاجات بكرها؟

  • العفاريت
  • الموت
  • الخوف
  • بكاء امى
  • الضلمه
  • انا

اكتر حاجات بحبها؟

  • ماما
  • ذكرى جميله
  • مريم
  • الحنيه
  • الرسول
  • الريحان

الشغل بالنسبه لك؟

اكتفاء ذاتى

الكمبيوتر والنت بالنسبه لك؟

فضفضه وبوح القلب

بجد تمرر التاج لمين؟

صاحبة مدونه جبهه التهييس الشعبيه

شكرا كتير على التاج وياريت اجابتى تبقى عجبتكم

اختكم

sad

ليست هناك تعليقات: